„BohuĹľiaÄľ, tak ako je to v Rusku obvyklĂ©, na mnohĂ˝ch frontoch sa zaÄŤĂna pracovaĹĄ aĹľ po katastrofe a nešťastĂ, nie skĂ´r. Po tragĂ©dii sme zaÄŤali zisĹĄovaĹĄ, akĂ˝mi lietadlami kluby lietajĂş a s akĂ˝mi spoloÄŤnosĹĄami spolupracujĂş. Zistili sme, Ĺľe niektorĂ© tĂmy pouĹľĂvajĂş lietadlá 30 aĹľ 40 rokov starĂ©. MoĹľno sĂş to lietadlá pre beĹľnĂ˝ Ĺľivot, ale myslĂm si, Ĺľe kluby KHL si mĂ´Ĺľu dovoliĹĄ lepšie podmienky. NeskĂ´r sa navyše ukázalo, Ĺľe ceny prenájmu zahraniÄŤnĂ˝ch lietadiel skutoÄŤne nie sĂş drahšie ako ceny prenájmu lietadiel vyrobenĂ˝ch v Sovietskom zväze,“ povedal Kovalenko.
Hráčska asociácia vypracováva projekt, ktorĂ˝ bude maĹĄ tri hlavnĂ© ciele – zabezpeÄŤiĹĄ kvalitnejšie sluĹľby, zvýšiĹĄ ĂşroveĹ? bezpeÄŤnosti a znĂĹľiĹĄ náklady. NaprĂklad v minulej sezĂłne tĂmy preplácali 10-30 tisĂc americkĂ˝ch dolárov za jeden let! BuÄŹ nadhodnocovali ceny leteckĂ© spoloÄŤnosti alebo si peniaze nechali sprostredkovatelia.
Projekt je sám o sebe ešte ambiciĂłznejšĂ, pretoĹľe sa pohráva s myšlienkou, Ĺľe by pre ligu bolo ideálne, ak by si vytvorila vlastnĂş leteckĂş spoloÄŤnosĹĄ, ktorá by bola urÄŤená vĂ˝hradne pre tĂmy KHL. ÄŚi sa tento návrh nakoniec stane aj realitou, rozhodne hlasovanĂm vedenie Kontinentálnej hokejovej ligy.
Čítať ďalší článok:
Hagman menĂ NHL za Lokomotiv